Kupující je povinen zejména zkontrolovat zboží při převzetí a podat reklamaci bez odkladu poté, kdy se dozvěděl, že zboží má vady. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud Kupující produkt užívá a nereklamuje, ač o vadě ví. Kupující nemá právo uplatnit reklamaci za vadu, která byla vytýkána v minulosti a byla na ně poskytnuta sleva a zároveň Kupující nemá právo uplatnit reklamaci za vadu, o které v době převzetí produktu věděl a bez výhrad jej převzal.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se nevztahuje na:

Nedostatky ražby a povrchu mince, fyzikálně-chemické vlastnosti (reakce) kovů, kromě provedení PROOF, na oxidační flíčky - platí i pro provedení PROOF či certifikované mince NGC, PCGS.

Vady vzniklé běžným opotřebením.

Nesprávným skladováním výrobku.

Postup při reklamaci:

Kupující (ten, kdo zboží objednal), kontaktuje prodávajícího písemně, tj. na adresu sídla společnosti či e-mailem na info@silvermania.cz.

Zboží musí být zasláno jako doporučený balík s cenným obsahem (ne na dobírku), popř. po dohodě v ochranné kartonové krabičce vyložené bublinkovou folií v obálce na cenné psaní jako cenné psaní na naši adresu:

Silvermania s.r.o.

Svat. Čecha 513

760 01 Zlín

Nevyžádané zásilky na dobírku nebudou Prodávajícím převzaty.

Do zásilky je třeba uvést důvod reklamace, kontaktní adresu a doklad o nabytí reklamovaného zboží.

Reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy je Prodávajícímu dodržení kompletní zboží, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím na lhůtě delší. Jde-li o vadu odstranitelnou, kupující má právo na řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu zboží, není-li to nepřiměřené a neadekvátní na slevu z ceny zboží, popř. odstoupení od kupní smlouvy. Je-li vada neodstranitelná, právo na výměnu zboží, či vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy.